Regulamin - Hotelik Amigo

Hotelik AMIGO
Przejdź do treści
Regulamin
Załącznik nr 2
REGULAMIN HOTELIKU AMIGO

I. Godziny otwarcia
1. Hotelik czynny jest od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 – 20.00, w soboty, niedziele i dni świąteczne 10.00 – 11.00 oraz 17.00 – 18.00
2. Doba hotelowa trwa 24 godziny i zaczyna się od godziny przyjazdu zwierzęcia do Hoteliku do tej samej godziny dnia kolejnego.
3. Świetlica dla psów - pobyt dzienny czynna jest w godzinach 8.00 - 20.00.
4. Każde przyjęcie do Hoteliku, odbywa się po wcześniejszym ustaleniu telefonicznym lub mailowym z właścicielem hoteliku, a w szczególności po ustaleniu dnia i godziny przywiezienia psa/kota.
5. Odbiór zwierząt następuje również po wcześniejszym ustaleniu, w godzinach otwarcia Hoteliku.

II. Zasady przyjęcia do Hoteliku
1. Do Hoteliku nie są przyjmowane zwierzęta chore, agresywne oraz suki w okresie cieczki.
2. Każdy pies przyjmowany do Hoteliku powinien posiadać książeczkę zdrowia z aktualnymi szczepieniami i odrobaczaniem.
3. Załącznikiem do umowy powierzenia zwierzęcia do opieki jest Formularz zgłoszeniowy, zawierający informacje na temat charakteru, upodobań oraz wszelkich uwag dotyczących opieki i pielęgnacji powierzonego pod opiekę Hoteliku zwierzęcia, wypełniony przez jego właściciela/opiekuna.
4. W przypadku nie ujawnienia w Formularzu zgłoszeniowym istotnych informacji dotyczących powierzanego pod opiekę zwierzęcia, które mogą mieć wpływ na zdrowie i bezpieczeństwo jego lub innych (zwierząt i osób) Hotelik podejmie konieczne środki w celu likwidacji zagrożenia.
5. Hotelik zastrzega sobie możliwość odmowy przyjęcia zwierzęcia bez podania przyczyn.

III. Zasady pobytu w Hoteliku
1. Hotelik zapewnia powierzonym zwierzętom indywidualną opiekę, dbałość o ich bezpieczeństwo, zdrowie i dobry nastrój.
2. Goście Hoteliku mogą skorzystać za dodatkową opłatą z zabiegów pielęgnacyjnych : kąpiel, strzyżenie, czesanie i inne.
3. Karmienie zwierzęcia odbywa się zgodnie ze wskazówkami właściciela. Karma może być dostarczona przez właściciela, lub zapewniona przez Hotelik za dodatkową opłatą, określoną w Cenniku.
4. Koszt wyżywienia, przygotowywanego na specjalne życzenie właściciela ustalany jest indywidualnie.
5. Hotelik dysponuje boksami w budynku mieszkalnym, boksami w osobnym domku drewnianym, ocieplanym i w zimie lekko podgrzewanym oraz w kojcach zewnętrznych. Właściciel psa w zgłoszeniu określa rodzaj boksu, w którym może przebywać. Hotelik zastrzega sobie możliwość zmiany miejsca zakwaterowania jeżeli uzna to za konieczne, ze względów bezpieczeństwa lub samopoczucia psa.
6. Hotelik nie ponosi odpowiedzialności za nieszczęśliwe wypadki zwierzęcia podczas pobytu w Hoteliku ( wynikające np. ze wspólnych zabaw) oraz za zachorowania zwierzęcia (nagłe lub wynikające z zarażenia przez inne zwierzę , które nie wykazuje objawów chorobowych).
7. Właściciel zwierzęcia wyraża zgodę na udzielenie zwierzęciu pomocy weterynaryjnej, w przypadkach zagrożenia życia i zdrowia ( o czym decyduje właściciel Hoteliku) i zgadza się na pokrycie kosztów leczenia oraz transportu do lecznicy weterynaryjnej. Zwrot kosztów nastąpi po przedstawieniu rachunku od weterynarza, w chwili odbioru zwierzęcia.

IV. Rezerwacja, płatności, postanowienia końcowe.
1. Opłata za pobyt zwierzęcia przyjmowana jest z góry w dniu przyjazdu zwierzęcia do Hoteliku - płatność gotówką lub wpłata na konto zaksięgowana do dnia przyjazdu zwierzęcia.
2. Na prośbę właściciela zwierzęcia oraz za zgodą Hoteliku pobyt może zostać przedłużony. W takim przypadku opłata powinna być wniesiona w ciągu dwóch dni roboczych od uzyskania zgody Hoteliku na przedłużenie pobytu.
3. W przypadku przedterminowego odbioru zwierzęcia wniesione opłaty za pobyt nie podlegają zwrotowi.
4. Rezerwacja wstępna dokonywana jest telefonicznie, mailowo lub przez formularz zgłoszeniowy znajdujący się na stronie internetowej. Po zaakceptowaniu przez Hotelik terminu i rodzaju zakwaterowania Właściciel zwierzęcia dokonuje wpłaty opłaty rezerwacyjnej w wysokości 30% zarezerwowanego kosztu pobytu w formie gotówkowej lub przelewu na wskazany rachunek bankowy. W przypadku odwołania rezerwacji na dwa tygodnie przed planowanym pobytem zwierzęcia w Hoteliku opłata rezerwacyjna nie podlega zwrotowi.
5. W przypadku nieterminowego odbioru zwierzęcia do 3 godzin po zakończeniu doby hotelowej rozpoczyna się kolejna doba hotelowa, za którą naliczana jest opłata zgodnie z cenami określonymi w umowie.
6. Nieprzekazanie przez Właściciela pełnych wpłat za pobyt zwierzęcia, brak kontaktu z Hotelikiem w sprawie przedłużenia pobytu zwierzęcia, brak odpowiedzi na telefony Hoteliku lub brak kontaktu Właściciela z Hotelikiem do 3 dni po przewidzianym w umowie terminie odbioru zwierzęcia z Hoteliku jest traktowany jako porzucenie zwierzęcia i zgodnie z art. 6 ust. 2 pkt 11 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r., o ochronie zwierząt (tj. Dz. U. 2017.1840 z późń. zm.) jest formą znęcania się nad zwierzętami i wobec tego Hotelik ma wówczas prawo do przekazania zwierzęcia do schroniska bądź znalezienia mu nowego domu.
7. Właściciel wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r., o ochronie danych osobowych ( tj. Dz. U. z 2016.922 z późn. zm.) wyłącznie dla potrzeb niezbędnych do realizacji czynności związanych z usługami zamówionymi w Hoteliku.

Wróć do spisu treści